niedziela, 23 marca 2014

Taca urodzinowa w róże

Kolejna taca w moim dorobku :) Lubię bardzo ten wzór, choć na zielonej serwetce nie robiłam takiego dobrego wrażenia. Gdyby ktoś natrafił na taką, to ja chętnie przygarnę ;)
Zrobiłam też po raz pierwszy cieniowanie i chyba nawet mi wyszło :) W następnych pracach postaram się też robić cienie.


Wiem, że pisałam dawno temu o warsztatach. Oczywiście na nich byłam i było bardzo fajnie. Robiłam na nich album w kształcie drzwi. Tak się w to wciągnęłam, że nie trwało długo, aż zamówiłam kilka baz albumowych. Plecak już zrobiłam, więc on i drzwi czekają na "sfocenie". W planie mam jeszcze narzędziownik dla taty na urodziny, gdy tylko znajdę dobre zdjęcia, oraz domek - jeszcze nie jestem pewna, co w nim umieścić i może jestem dziwna, ale strasznie kusi mnie zrobienie kociego albumu, bo Kuba ma fajne zdjęcia. Gdybym miała dzieci, to pewnie o nich bym robiła. Ale że na razie potomstwa się nie dochowałam, to jestem straszną kociarą ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...