sobota, 22 marca 2014

Card in a box

Wiem, że nie pisałam już prawie od miesiąca, ale to nie znaczy, że przez ten czas nic nie robiłam :)
Dzisiaj przedstawię pierwszą moją kartkę typu card in a box (w zasadzie to druga, ale często pierwsze kartki nowego typu robię bardzo roboczo, że nie warto ich pokazywać).

Kartka powstała na urodziny cioci, pod jednym ze "skrzydełek" ukryłam też życzenia :)
A zrobiłam ją na podstawie tego kursu

Jak u Was przygotowania do Wielkanocy? U mnie będzie niedługo wisiał na drzwiach kolorowy wianek (już by wisiał, ale porwała mi go siostra, więc muszę go drugi raz zrobić). Poza tym czekam, aż dostanę akrylowe jajka i będę robić w nich dekorację. No i powoli robię też gęsie wydmuszki :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...