piątek, 16 czerwca 2017

Malarsko

Dzisiaj chciałabym pokazać dwa z wyhaftowanych ostatnio przeze mnie obrazów. Trzeci z nich będzie wręczony dopiero w niedzielę, więc na blogu pojawi się później.
Pierwszy obraz to ikona Chrystusa Pantokratora. Został wręczony jako prezent z okazji 50. rocznicy święceń kapłańskich, dlatego też na zdjęciu jest w folii (tak przyszedł z oprawy i nie chciałam już niszczyć zabezpieczeń).







































Drugi to "Portret młodej kwiaciarki", której autorem jest F. Zuber Buhler. Obraz wyhaftowałam dla mojej mamy, bo obiecałam jej to lata temu.







































W następnych wpisałam chciałabym pokazać, co już uszyłam na kursie. Szycie mnie nawet wciągnęło, a że znalazłam wykroje na ładne maskotki, to pewnie niedługo pojawią się u mnie na blogu pluszaki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...