niedziela, 23 sierpnia 2015

Ślubne boxy razy 3

Wiem, że daaaaawno mnie tu nie było. Ale tak się złożyło, że trochę praca pochłaniała mi zbyt dużo czasu, a i też musiałam wreszcie zakończyć magisterkę. Weekendy z kolei pochłaniał mi kurs. Nie znaczy to jednak, że przez ten czas nic nie kleciłam. Nawet robiłam zdjęcia (często na szybko, więc jakościowo nie są super), ale jakoś brakowało mi motywacji, by wrzucić wszystko to na bloga. Stwierdziłam jednak, że trzeba to w końcu zmienić. Będę więc sukcesywnie dodawać posty z zaległymi pracami.

Dzisiaj wrzucam boxy ślubne, bo sezon w pełni. W przeciągu kilku tygodni zrobię jeszcze co najmniej 2 kartki właśnie z okazji ślubu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...