piątek, 20 czerwca 2014

Liebster Award

Miło mi, że po raz kolejny zostałam wyróżniona :) Problem w tym, że zaczynam pisać post, wrzucam do "roboczych", a potem kompletnie o nim zapominam. Ale tym razem zamierzam wreszcie odpowiedzieć ;)
Wyróżnienie otrzymałam od Lemonkowe Pole
A oto jej pytania z moimi odpowiedziami:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Po prostu chciałam pokazać większej liczbie osób, czym się zajmuję
2. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
Otrzymywanie miłych komentarzy czy porad, które ułatwiają życie następnym razem
3. Skąd czerpiesz inspiracje do tworzenia?
Różnie. Czasem jest to ulubiony serial, czasem coś podpatrzonego w internecie, a czasem presja czasu czy postawionego zadania*
4. Jaka jest Twoja ulubiona technika?
Trudno powiedzieć. W każdej dziedzinie coś się znajdzie, w scrapbookingu np. bawienie się tuszami, w decoupage ostatnio transfer, a w hafcie krzyżyki
5. We wnętrzach urządzonych w jakim stylu czujesz się najlepiej?
Hm... chyba po prostu dobrze urządzonych, choć niezbyt lubię stylu minimalistycznego czy bardzo nowoczesnego.
6. Wolisz sukienki czy spodnie?
Raczej spodnie. Ale to też zależy od okoliczności. Np. wa weselu nie wyobrażam sobie nie być w sukience.
7. Wolisz lato czy zimę?
Chyba jednak lato. Dzień jest dłuższy, nie jest tak zimno (najczęściej) i jest więcej możliwości spędzania wolnego czasu. Choć gdy temperatury sięgają powyżej 30 stopni, to tęsknię za odrobiną zimą.
8. Wolisz tworzyć dla siebie czy innych?
Dla innych. Odpada choćby problem "gdzie ja to mam trzymać?"
9. Co robisz gdy nie tworzysz / blogujesz?
Czytam książki, oglądam seriale, spotykam się ze znajomymi.
10. Bez jakich trzech rzeczy nie potrafisz się obyć?
Kawa, książki, laptop**

A to moje pytania:
1. Czy przewidujesz kiedyś możliwość, że przestaniesz prowadzić bloga?
2. Najgłupsza rzecz jaką popełniłaś w dziedzinie rękodzieła to...?
3. Czy jest coś, czego w dziedzinie rękodzieła nie zrobiłabyś?
4.  Wolisz gotować czy żeby Tobie gotowano?
5. Czego chciałabyś nauczyć?
6. Czy chciałaś kiedyś wyjechać z kraju?
7. Czy czytasz w jakiś dziwnych miejscach?
8. Gdzie nie chciałabyś mieszkać?
9. Brytyjski czy amerykański?
10. Najdziwniejsza rzecz, której słuchałaś to...?

A nominuję: 

*jak np. Siostra potrzebującego czegoś konkretnego, a ty człowieku myśl, jak to zrobić
**bo mam w nim mnóstwo ukochanych seriali, muzykę, inne książki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...