wtorek, 3 grudnia 2013

Wyróżnienie

Jak zawsze gdy coś odkładam na później, to mi wylatuje to z głowy...
Dostałam wyróżnienie od Panny Koraliny, za co też jej bardzo dziękuję.
Pora więc odpowiedzieć na pytania:

1. Prowadzenie bloga daje mi satysfakcję, ponieważ...?
Bo cieszy mnie, że to co robię komuś się podoba, a zawsze mogę też dostać jakieś rady.
No i lubię się chwalić, nie będę ukrywać.
2. Inspiruje mnie...?
Dużo rzeczy. Trudno mi przedstawić tylko jedna
3. Sprawia mi radość...?
sprawianie innym radości
4. Lubię...?
Czekoladę!
5. Książka/film, które wywarły na mnie największe wrażenie to...?
Jeeeeednaaaaa?
6. Najlepiej wypoczywam...?
Różnie/ Oglądając filmy, czytając książki. Zajmując się rękodziełem też, ale to raczej rodzaj wypoczynku przez pewnego rodzaju zmęczenie jednak.
7. Coś, co zawsze poprawia mi humor to...?
Czekolada!
8. Chciałabym...?
Się zmotywować.
9. Moim celem jest...?
Nie mam pojęcia...
10. Jaka jestem...?
Ostatnio? Niezmotywowana.
11. Moja wymarzona podróż będzie...?
Długa!

I teraz moje dziwne pytania:
1. Czy masz bzika na punkcie jakiegoś serialu?
2. Czy jesteś przesądna?
3. Twój najdziwniejszy rytuał/nawyk to...?
4. Jeżeli posiadasz jakieś zwierzę, to jak najdziwniej do niego mówisz?
5. Ciekawy fakt dotyczący Twojej małej ojczyzny (szeroko pojętej) to... ?
6. Zwierzę którym NIE chciałabyś być i dlaczego?
7. Wolisz kierować sama autem czy wolisz być wożona?
8. Zmywanie czy obieranie ziemniaków?
9. Jakich połączeń "modowych" nie znosisz?
10. Przepis, który uwielbiasz to... ?
11. Kawa czy herbata?

Krótkie przypomnienie zasad:
Wyróżnienie otrzymuje się od innego blogera. Następnie należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas wyróżniła. Potem rozdajesz nominacje oraz i zadejesz im kolejnych 11 pytań. Nie wolno jednak wyróżniać bloga, który nas wyróżnił. 

A że nie wiem już kogo wyróżniać, bo już raz to robiłam, to... nominuje:
Wszystkich którzy posiadają przynajmniej jednego kota ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...