niedziela, 22 grudnia 2013

Dekoracje świąteczne

W tym roku nie zrobiłam wieńca adwentowego, ale wszystko przede mną w następnym :)
Na razie u mnie w domu wiszą takie dwa 10 cm wianki. Jeden na drzwiach mojego pokoju, a drugi - rodziców.

Moja siostra za to w tym bawiła się w papierową wiklinę. Ja natomiast przyozdobiłam jeden z wianków.


Wymyśliłam też sobie, że taka gwiazda będzie u nas wisieć. Jak widać za oknem widoki są na razie mało świąteczne :D


A na koniec bombka, którą mama zabiera do pracy. Wykonałam ją metodą transferu i użyłam złotego lakieru. Niestety na zewnątrz bombki wydaje się już bardziej brązowy niż złoty...



1 komentarz:

  1. Wianuszki urocze, a i bombka ciekawa. Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia Tobie i Twoim bliskim życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...