niedziela, 16 grudnia 2012

Pojarmarkowo

Miałam napisać już dawno, ale jakoś nie było kiedy. Na jarmarku było fajnie, choć spodziewałam się, że będzie lepiej pod pewnymi względami. No ale to będzie jakaś nauka na przyszłość. Chociaż mam nadzieję, że organizatorzy następnym razem zrobią jarmark w budynku domu kultury, a nie na zewnątrz.
Zdjęć jeszcze nie mam, więc nie zamieszczam. Tak samo w następnym poście będzie mało kartek świątecznych, bo nawet nie miałam kiedy zrobić im zdjęć. Niemal wszystkie mi poszły i nawet musiałam dorabiać, żeby ja sama miała coś do wysłania.
Przed świętami chyba już niczego z dekoracji nie zrobię, choć miałam w planach nawet wykonanie wieńca adwentowego lub kalendarza, ale teraz to się chyba mija z celem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...